Polityka zwrotów
-
Polityka zwrotów
Ważne: Prosimy o zapoznanie się z naszymi politykami zwrotów. Składając zamówienie, wyrażają zgodę na spełnienie warunków. Nie stworzymy żadnych wyjątków.
1. Zwroty
Termin: Masz 30 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej. Po tym terminie nie otrzymaliśmy odpowiedzi na koszty wymiany.
Warunki:
Produkt musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, nieuszkodzonym iw oryginalnym dostawie.
Produkty, których znaczenie jest higiena, muszą być wcześniej dokładnie wyczyszczone.
Wyłączenie: Ze względów higienicznych, których nie można usunąć z produktów:
Bielizna
Bielizna damska
Rajstopy
-
Proces:
możesz zastosować produkt? Wyślij wiadomość e-mail na adres info@lumory.pl, podając:Numer zamówienia
Powód zwrotu
W stosownych przypadkach: zdjęcie produktu (w przypadku zastosowania)
Dane kontaktowe
2. Zwrot kosztów
Procedura: Po otrzymaniu zwrotu pieniędzy przez państwo e-mail z potwierdzeniem lub odrzuceniem kosztów.
Wypłata: W przypadku zatwierdzenia kwoty nastąpi zwrócona w ciągu 30 dni za pomocą metody płatności.
Nie otrzymałeś zwrotu kosztów? Sprawdź swoje konto bankowe. Jeśli po 30 przypadkach kwota nadal nie jest ustalona, należy zastosować się z nami pod adresem info@lumory.pl
3. Koszty
Koszty zwrotu: Koszt zwrotu zawsze potrącony przez klienta.
Zalecenie: Zawsze korzystaj z usług Track & Trace, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za zagubione paczki.
Adres zwrotny: Zwroty należy wysłać do Chin. Koszty istniejące od około 20 euro i są całkowicie pokrywane przez klienta.
4. Wyjątki
Wadliwy lub rozdzielny produkt:
Jeśli zdecydujesz się na rozwiązanie lub produkt, wyślemy Ci nowy produkt niezależny.
Jeśli problem powtórzy się po raz drugi, otrzymasz zwrot pełnej ceny zakupu.
Anulowanie kontroli:
Anulowanie nie jest możliwe po ich złożeniu ze względu na nasz zautomatyzowany system przetwarzania.
5. Kontakt
W przypadku pytań lub w celu uzyskania dodatkowych informacji na temat naszej polityki zwrotów prosimy o kontakt pod adresem:
info@lumory.pl